ZOO a seminár

Konečne k nám zavítala jar a tak sme sa vybrali do ZOO. Strávili sme so zvieratkami krásne hodiny, obzreli sme novovybudované pavilóny a spravili sme si tú správnu náladu na nedelňajší seminár s Františkom Šustom. Seminár bol naprosto perfektný ako som aj predpokladala. Množstvo info som síce už vedela, ale vďaka množstvu skvelých príkladov a videí mi veľa vecí docvaklo.  Zároveň mi poradil aj ako na jeden problém, ktorý s Noxíkom riešime, takže sme úspešne začali trénovať daný cvik a uvidíme ako sa nám bude dariť. Jedna oblasť sa ma viac chytila... label (nálepkovanie). Veľmi radi nálepkujeme zvieratá, ľudí, deň... včera to bolo podobné. Mala som fakt deň Blbec ako sa hovorí.  K večeru som si tak hovorila, to zas bol strašný deň, som si uvedomila, že čo sa stane, keď bude deň zas len dňom a hľa, naštvanosť a frustrácia zmizla. Proste to bol len obyčajný deň s rôznymi situáciami, z ktorých som sa mohla poučiť a zázrakom ma zrazu napadlo pár riešení... 

Fotky zo ZOO:https://herousek.rajce.idnes.cz/Zoo_Praha_April_2013/