Zdravotné vyšetrenia Evelinky

Evelínka je taký malý krásny šikovný čertík a preto som sa rozhodla, že by bola škoda, aby som ju nezbonitovala a možno v budúcnosti na nej neodchovala šteniatka :) Ale keďže som to ja, skôr než sa vôbec vyberiem na bonitáciu, rozhodla som sa s ňou absolvovať zdravotné vyšetrenia, ktoré síce nie sú povinné do chovu, ale patria medzi najčastejšie ochorenia postihujúce papillonov resp. malé plemená: luxácia čéšky /patell (LP), dedičné očné vady (DOV) a genetické vyšetrenie na PRA cielené priamo na papillonov (PRA PAP1).  A s úsmevom na tvári môžem zdeliť, že všetky vyšetrenia dopadli priam úžasne a Evelínka je naprosto zdravá a už nám nič nebráni absolvovať v decembri bonitáciu. Do jej zložky som pridala aj oscanované výsledky, ktoré sme pri vyšetreniach dostali :)