Recallers 4.0

To, v čo som dúfala sa stalo skutočnosťou... Podarilo sa mi dostať na oba webináre: Martiny Klimešovej Magnoli i na webinár Susan Garrett.  Moc sa z toho teším a dúfam, že sa s Noxíkom posunieme až za hranice "nemožného" a podarí sa nám zvládnuť niekoľko vecí, ktoré potrebujeme  zmeniť, aby náš život bol pohodovejší a aby sme si život užívali oveľa oveľa viac:)

Recallers mi zároveň pripomenul tie krásne časy, keď mala začať škola a na niektoré predmety sa zháňali informácie čo všetko budeme potrebovať a mali sme milion otázok.  A ak to bol učiteľ, ktorého sme mali radi o to bolo naše nadšenie väčšie a nemohli sme sa dočkať. A tak je to teraz práve s Recallers 4.0. Po registrácií si vypĺňame profily, pridávame si známych či neznámych, začíname sledovať oznamy, máme milion otázok a už sme nedočkaví a nadšení, kedy to vypukne:) Keď to mám pripodobniť, tak môj momentálny stav vo vzťahu k Recallers mi pripomína Noxíka. Ten už vie, že kliker či iný náznak tréningu znamená, že bude zábava, pamlsky a hra. A tak nedočkavo poskakuje a predvádza sériu toho, čo vie a čo má rád. A tak je to aj teraz so mnou. Viem, čo znamená webinár so Susan, že to bude nielen zábava, ale Susan má aj neuveriteľne úžasnú schopnosť všetko podať jasne, polopatisticky, s príkladmi a či veríte alebo nie, mnohé veci sa dajú krásne využiť resp. transformovať do pracovného života:) Navyše aj prostredie webináru po technickej stránke je natoľko super spravené, že keď sa rozhodnete niekedy skúsiť webinár niekoho iného, chvíľu si zvykáte, že technická úroveň, bonusy atď. sú o hodne nižšie... proste Susan vás rozmazná:D  A keď sa tak zamýšlam, veru ešte raz by som si chcela zopáknuť Puppy Peaks:)))

Ak chcete malú ochutnávku Susan a viete aspoň trochu anglicky, nech sa páči: Managing vs.Inspiring Behaviour, Power of Choice, Synchronizing Desires