Radosť alebo čo nám dnes chýbalo

Dnes sme po mesiaci konečne vybehli na cvičák.  Noxík zas raz ukázal, že jeho hodnota v prekážky a najmä tunel je viac ako panička. Svoje nadšenie  predviedol aj pri prekonávaní tunelu. Najskôr krásne prebehol a potom ho prebehol späť ... ale nie vnutrajškom, ale vyskočil na tunel a prebehol ho vonkajškom:) Už som zvyknutá, že chyby robíme, ale dnes po dlhej dobe som prišla domov znechutená a unavená. Posledne som prišla domov v takomto stave, keď sme ešte chodili s Estonom na náš prvý cvičák. Obaja sme boli úplne zničení a po oddychu som začala analyzovať, čo sa vlastne stalo. A potom ma to napadlo... dnes sme to brali príliš vážne, výsledok bol nad radosť z tréningu a radosť zo spoločného času. Ďalší dôležitý fakt prečo to dnes pre nás dopadlo katastrofou je, že hoci Nox funguje i na navádzanie pamlskom, shaping je pre neho oveľa vhodnejší. A vdaka shapingu máme akosi viac zábavy, radosti a hier, čo Noxík miluje. Takže, čo z dnešného dňa vyplýva:

  • Radosť a teda shaping a hry
  • Kratší lekce
  • Plánovanie