Posledná vychádzka s Etnou

Hafani moji, poviem Vám, že to včerajšie vyvádzanie ma stálo veľa síl a tak som dnes celý deň strávil v sladkých snoch pod krbom alebo pod stolom. Ani som sa nehol, len som chrápal a v spánku štekal.... Paničky mi však nenechali oddýchnuť a podvečer ma vytiahli na výlet do Martina. Vraj, aby som sa už možno poslednýkrát prebehol s Etnou:) Toť ja Etnu, ségru moju mám veľmo rád:D

Prišli sme na lúku, kde nás celú svorku vypustili a ani neviem ako a už som sa lomcoval s Etnou. To je Vám bojovníčka. Gazdinka mala občas problémy rozoznať kto je kto. Vraj sa na seba veľmi podobáme. To snáď nie, veď ja som chlapec! Super som sa vybláznil, vybehal a najlepšie bolo, keď sme dorazili k potoku. Hupsnul som tam a skákal ako divé kozliatko. Labkami som búchal a udieral a ešte som sa stihol aj lomcovať s Etnou a občas som si dovolil nenápadne do mojej veľkej sestry Cortiny:)

Ale dlho sme v tej vodičke nepobudli, lebo sa vraj blízkalo... ale môj výlet neskončil na lúkach. Potom sme zašli aj k môjmu bývalému domovu, kde som hneď presnoril, čo je v dome nového, poobzeral som kríčky, trošku som si aj pokúsal a na záver som chcel zaľahnúť na mojom obľúbenom mieste, ale to ma už ťahali preč. vraj spať budeš doma! Veď aj toto je môj domov:) Jaaj a na dvore som sa už zvítal aj s bratom Montym, s ktorým som zas poriadne pobil, ponaháňal, keďže už Etna bola unavená a kašlala na mňa zvysoka:)