Na prechádzke

Práve som sa vrátila s Esim z prechádzky. Dnes sme sa rozhodli neísť na naše lúky, nakoľko je nedeľa a je to veľmi vyhľadávaná oblasť pre jazdu na koni, beh a podobne:D Lesopark tiež neprichádzal do úvahy a tak som si povedala, že pôjdeme tam, kam nás naše kroky zavedú. A veru zaviedli... Dostali sme sa na lúku pri potoku, o ktorej vieme, že ju občas navštevujú kone, ale dnes tam nikto nebol (dúfam, že keď tam budeme my ani nebude:D) a tak som využila príležitosť a s Estonom pocvičila. Eston pekne cvičil a tak za odmenu som mu hádzala jeho červenú činku. Najskôr od samej radosti spravil 10 koliečok okolo mňa (pritom stihol pískať s činkou) akoby mu za zadkom horelo a potom krásne pribehol na povel "Ku mne". Poriadne sme sa tam vybláznili. Potom sme išli ďalej a Esi si stihol labky namočiť v blízkom potoku a na to už prvé hviezdičky začali nad nami svietiť. Bol čas ísť domov.

Pri návrate sme stretli suseda, ktorý sa poriadne vymaznal s Estonom a od samej radosti povedal Estonovi:" Čo chlapec, dáš labku?!" a Eston iba naklonil hlavu, vyplazil jazyk a bachol svoju pravú labu na ruku nášho suseda. Strašne bol pri tom zlatý. Dúfame, že zajtra keď pôjdeme na lúku cvičiť, tam nebude nikoho...