Jarný výcvikový tábor SHK

Pred týždňom sme sa vrátili z jarného výcvikového tábora SHK. Na tábore sme sa zišli s mnohými kamarátmi, s ktorými som si poriadne pokecala a veľa nových vecí so sa naučila. S Estonom sme sa doviezli v sobotu poobede a prvým s kým sme sa stretli bol náš vzor Anzi-Bady Kesidy s Míšou :) Badýsek je nádherný a šikovný kus psa. Eston sa trošku pomojkal a šli sme sa vybaliť. V nedeľu ráno sme s Estonom spoločne vyrazili na stopu nedaleko našej chatky. Po raňajkách sme sa všetci zišli na place, kde na nás už čakal výcvikár Roman. Každého jedného z nás preskúšal a zadelil do skupiny. My sme sa s Estonom dostali k pokročilým resp. skúškarom. Eston veľmi pekne cvičil, a aj na obrane mu to veľmi pekne šlo. Voľné chvíle potom Eston trávil v svojom "apartmáne" a ja som si užívala slniečka s kamarátmi, predovšetkým s Dankou, Katko, Adou a Mirom. Poobede sme si stiahli pána rozhodcu Baudyša k chatke a vyzvedali od neho informácie ohľadne skúšky, na ktorú sme sa pripravovali, ale aj veľa dalších informácií sa nám z neho podarilo vytiahnuť. V pondelok už pre nás začal tvrdý tréning. Ráno stopa, poslušnosť, obrana, poslušnosť, plenty - nuž bolo toho už aj na mňa veľa. Ale neskončili sme. Keďže sme nahlásili, že na skúške ZPU 1 budeme robiť stráženie predmetu, p. Baudyš nás chcel preskúšať. Tak sme sa ešte v ten deň večer o 19,30 ocitli na preskúšaní. Lumpa mal hrať Mirko H., ale nakoniec sa p. rozhodca rozhodol spraviť lumpa sám. Konečný verdikt bol 10-15 bodov z 20 bodov. Po preskúšaní som ešte dlho debatila s pánom rozhodcom a zas som sa veľa nových vecí dozvedela. Žiaľ nám týmto vznikla situácia, že Eston si vzal do hlavy, že p. Baudyša bude už dokonca života vyštekávať svojím mohutným hláskom. Tým pre nás skúška skončila:(( Na druhý deň som musela nečakane na pár dní odísť a tak som vzala Estona sebou. A keďže som vedela, že skúšku pri jeho reakcii rozhodne nespravíme, zviezla som sa späť s Peťkom a Emirátom. A tak som zvyšné dni trávila v ich spoločnosti. V kľude som si nafotila a nafilmovala skúšku ZPU1 a povzbudzovala všetkých zúčastnených :) Na výstave som dostala tú česť zapisovať výsledky do PP a v nedeľu som si prezrela ukážkovú bonitáciu Emiráta. Prosto zvyšné dni som strávila v kľude, v pohode medzi priateľmi. V sobotu na členskej schôdzi som zostala milo prekvapená, keď sme si odniesli medajlu zo súťaže "Najúspešnejší pracovný hovawart SHK roku 2009".

 

Počas tábora som nafotila a nafilmovala milión záberov, ktoré budem postupne pridávať. Zatiaľ nájdete fotky tu: