Česká národní výstava v Mladej Boleslavi

Dnes sme sa s Evelinkou opäť vybrali na výstavu, tentokrát na Českú národní výstavu do Mladej Boleslavi. Takže po roku som opäť oprášila vodičák a vydali sme sa smer Boleslav. Trochu som sa obávala ako to dopadne v súvislosti s počasím. Na dnes hlásili "pekelne" teplo, ale našťastie kruh bol na výbornom mieste v blízkosti budovy, ktorá nám dala tieň a útočisko pred slnečnými lúčmi. Po príchode sme museli, ako je to u nás zvykom, natrafiť na hovawartov.  Evelinka sa s ním vyoblizovala a pokračovala vo venčení a odchytávaní ďalších hovawartov. Mám pocit, že sme odchytili všetkých :) Potom sme sa stretli s naším dogdancingovým kamarátom entlebuchom Orim s Katkou. Musím na neho bonznúť, že si vybehal BOBíka, šikula jeden. Katke aj Orimu gratulujeme!!!  Pri kruhu papillonov sme sa potom stretli s Lízou, s ktorou sme si pokecali a už bol čas nastúpiť do kruhu. Eve ešte stále chýba slniečková nálada, ale už sa to lepší a hoc na náš vkus behala hodne otrávene, podarilo sa jej s Lízou vybehať V1 CAJC. Posudok nájdete TU.  V kruhu Eve behala s krásnou fenečkou, ktorá sa mi moc moc páčila. Na záver chcem poďakovať Líze za krásne predvedenie slniečka Eve, za super pokec a za to, že prežila moje šoférovanie :)))