Automat na pamlsky

Dnes bol úplne úžasný deň.  Noxík mi dnes spravil takú obrovskú radosť, že sa priam vznášam, ale to poznáte. A dôvod radosti?  Dnes sme absolvovali jedno z vyšetrení, ktoré sme plánovali absolvovať v tomto období.  Bolo ním vyšetrenie na luxáciu pately (čéšky).  Už minulý rok nám doktori naznačovali, že je všetko čo sa týka pohybového aparátu v poriadku, ale predsa len sme chceli vedieť názor od človeka, ktorý patelu vyšetruje a hodnotí.  Objednali sme sa a dnes bol ten deň D. Noxík radostne vbehol do čakárne. Privítal sa s odchádzajúcimi a hádzal smutné pohľady za odchádzajúcou mačičkou. A v jednom okamihu mu zažiarili očká a pribehol a začal ponúkať naučené veci. Keď to spravil na hodine vystavovania, dalo sa to očakávať, ale keď len tak sedíte v čakárni u veterinára, nuž zostala som zaskočená. Tak som vytiahla odmeny a využili sme čas precvičovaním rôznych trikov. Nuž pobavili sme obecenstvo a Noxík sa dal od ľudí v čakárni pohladiť a poškrabkať. Do ordinácie pána doktora potom vbehol svojím veselým krokom a na stole sa nechal v kľude vyšetriť, pekne stál, nevrtel sa a bol strášne hodný a roztomilý.  Slová pána doktora ma tiež veľmi potešili. Podľa jeho slov by Noxíkove kolená mohli ísť za príklad ako majú zdravé kolena a teda aj patela vyzerať.  Pochválil aj Noxikove správanie a celkovo sa mu Noxík moc páčil. No kto mohol byť pyšnejší na svete:)  Ešte nás čaká posledné vyšetrenie, takže koncom budúceho týždňa sa dozviete viac.... 

Ale prečo píšem tento článok? Mám obrovskú radosť ako sa Noxík zlepšuje nielen správaním, ale aj začína chápať, že cvičiť je vhodný spôsob ako zmeniť paničku na automat na pamlsky:)) a samozrejme spôsob ako si užiť zábavu. V eufórií som posledne objednala kliker s tárgetom (?) a dnes mi ho doručili. A tak pri večernom venčení som ho vzala sebou. Noxík ihneď pochopil, že sa na konci má dotknúť čumáčikom  čiernej guličky... Je to proste moja prdelka šikovná a môžem povedať, že naozaj náš "Tréning radosti" je super a moc nás baví... teda nielen Noxa a mňa, ale aj Estonka.  Aj Eston, pre mňa trochu vražedným spôsobom, rád predvádza, čo vie a chce sa učiť nové veci a prinútiť ma, aby zo mňa nejaký ten pamlsok vypadol:)