1 týždeň s Privolávačmi

 

S Noxíkom máme prvý týždeň "Privolávačov" Susan Garrett za sebou. 
 
Už v minulosti som absolvovala webinár Puppy Peaks a bola som z neho nadšená. Susan má totiž obrovské nadanie vysvetliť mnohé veci veľmi jednoducho a jasne, že človeku to takmer hneď docvakne. Ale nielen to, jej technické zázemie (ktoré je dôležité,keďže ide o seminár prostredníctvom webu) je fakt premakané. Napriek tomu som na začiatku dlho váhala či sa prihlásiť, predsa len webinár u nej nestojí málo... ale ako hovorím do Susan sa oplatí investovať:)
 
Po uhradení poplatku som sa mohla pripojiť do veľkej skupiny "Privolávačov". Mnohí z nich sú už doslova veteráni, keďže sú tam 4x a podobne, ale absolutne sa im nedivím. Susan neustále pridáva nové a nové informácie, bonusy, odpovedá na nové dotazy... Počas doby prijímania nových členov, platieb a podobne nám Susan dala už niekoľko skvelých tipov, hier a hromadu materiálov. Človek doslova začal obliehať web, či tam je zas niečo nové:)) 
 
Kým človek prelúskal všetky materiály a začal ich aplikovať v praxi, pomaličky ušiel týždeň... S Noxíkom sme sa začali hrať a nasledovať jednotlivé materiály... Neverila som, že je možné, aby za jeden týždeň bol vidieť nejaký výsledok. Predsa len sme začali, práca ma naďalej naplno zamestnáva a nie vždy som sa dostala k "domácim úloham"... O to viac človeka prekvapuje a teší, keď zrazu vidí, že malý netopierik začal častejšie ponúkať očný kontakt s tým, že čaká či nebude nejaká akcia, do klietky zrazu začal chodiť sám, jeho divočenie sa trochu skľudnilo... Najväčšia radosť včera nastala na cvičáku. Chalan si síce pár krát počas prestávky odbehol, ale vracal sa do našej RZ, pri odbehnutí a zavolaní sa okamžite zvrtol a bežal späť (samozrejme jeho lásku Meggy musím ešte prekonať, až taký zázrak sa samozrejme čakať nedá). Pribehával aj predtým, ale bolo to také "ale však ja už idem", keby vedel ako prevrátiť oči k nebu ako ľudskí puberťáci, tak to spraví :) 
 
Už sa teším na ďalší týdeň s "Privolávačmi" a doterajšie úspechy ma nakopli ešte viac a ešte viac sa teším na ten náš spoločný čas s Noxíkom...