A opäť na placi

Ako nedávno avizovala mamina, máj je ten správny mesiac na to, aby si náš malý chrobáčik opäť ponaťahoval labky a poriadne zamestnal hlavičku výcvikom.  A tak sme sa po čase opäť ohlásili na cvičenie k nášmu výcvikarovi a figurantovi Jankovi.  V sobotu nadránom som dorazila do Žiliny, pár hodín sme si ešte pospali a hurá na plac. Dorazili sme skôr ako ostatní, čo sme hneď využili na venčenie a okúpanie, nakoľko nám hneď z rána bolo jasné, že nás čaká tropický horúci deň. Po malom osviežení nás na placi už vítal Janko s Milanom. Eston sa s nimi privítal ako sa patrí a už sme šli cvičiť. Spravili sme si prvé kolo poslušnosti a kladinu na rozohriatie. Môžem spokojne konštatovať, že Eston prekážky nezabudol a nezabudol ani na to, že ho to vždy strašne teší vyraziť vpred :) A tak si po kladine veselo štrádoval celý spokojný s jazykom na veste. Poslušnosť tiež bola celkom slušná, cviky nezabudol, ba priam ma prekvapil celkom pekným odložením za pochodu do ľahu. Kým sme docvičovali, začali prichádzať ďalší spolucvičiaci a naši kamaráti, s ktorými sme sa už strašne dlho nevideli. Po privítaní sa opäť začalo cvičiť. Slniečko začalo ešte viac pripekať a horúčava začala byť znateľná, čo sa začalo prejavovať na prejavoch hafanov. Napriek tomu boli všetci moc šikovní a moc sa snažili.  Každému osobitne sa Janko povenoval a poradil. My sme nastúpili na druhé kolo poslušnosti a aby to Eston nemal "jednoduché", na placi nás čakali a obklúčili fotografi, ktorí nás cvakali z každej strany :))) Bolo naozaj super, že sme mali tieto ruchy a navyše naši kamaráti fotografi mali možnosť vidieť každú jednu chybičku na ktorej treba popracovať.  Po odcvičení si Estonko šiel odpočinúť a ja som mohla sledovať výkony ostatných, počuť dobré rady a opäť sa veľa naučiť.  Pomaly sme sa dostali k obedu, vonku sa teploty vyšplhali hodne vysoko, bolo strašne dusno, čo bolo predzvesťou búrky. Keďže ja som s Estonom mohla zostať iba v sobotu doobeda a poobede ma čakali rodinné povinnosti, Janko s nami ešte chvíľu zostal, kým sa šli ostatní najesť. Nad nami už "pekne" blýzkalo, hrmelo a začal sa spúšťať lejak s krúpami, my sme ešte stihli napriek takýmto podmienkam spraviť obranu. Eston si búrky nevšímal a sústredil sa len na prácu na placi.  Ten môj opičiak hneď na začiatku videl, kam Janko ide a kde na neho čaká. Napriek tomu všetky plenty pekne obehol presne tak ako som to chcela ja a nie akoby si to predstavoval samotný Eston:) a figuranta vyštekal. Keď sa počasie umúdrilo, spravili sme ešte prekážky, na ktoré Eston neustále hádzal očkom: spravili sme si metrovku tam i späť, áčko a slalom. Eston bol prekážakmi opäť nadšený a plný energie, tak za odmenu  si pobehal ešte za loptičkou na šnúrke. A keďže čas veľmi pokročil, vybrali sme sa naspäť do Žiliny. Bol to naozaj úžasný deň medzi kamarátmi, po dlhej dobe som sa mohla zvítať s miláčikom Jagom, Brunkom, Isis, Gasom a Gipsinou:) A na záver veľmi ďakujem Johnymu za venovanie sa, dobré rady a najmä za to že počas búrky s nami zostal na placi, Ingrid za zavolanie a všetkým účastníkom za tak skvelú atmosféru.