Výcvik a tak

Po dlhšej dobe prinášame najnovšie novinky z pola cvičebného.  Najskôr niečo nemilého:( Už budúci víkend som mala s Estonom ísť na výcvikový víkend do Zbraslavi. Žiaľ, Zbraslav máme začarovanú a napriek plánovaniu mi to opäť nevyšlo:(( Už som sa veľmi tešila na Vás, ktorí tam idete, že konečne pokecáme a budem sa môcť potešiť z Vás všetkých a najmä z hafanov. Už som sa veľmi preveľmi tešila na figuranta, ale hold nevyšlo a tak snáď nabudúce. Ako sa hovorí, do tretice všetko dobré:))

 

Aj napriek tme cez týždeň neleňošíme. Večer pravidelne cvičíme aspoň to, na čo vidíme:))) A víkendy patria cvičákom. Eston si vždy nájde niečo, čo momentálne nebude fungovať a tak sa veselo tvári, že niečo nevie:)) A to čo doteraz ignoroval, zas vzal na milosť. Je to proste darebák. Stále pracujeme na aporte činky a už je to o niečo lepšie ako kedysi. Konečne vzal na vedomie, že predmety sa na stope aj označuju, z čoho mám radosť a dúfam, že mu to aj vydrží:)

Z obrany mám najväčšiu radosť.  Zakaždým je to lepšie a lepšie.... čo človeka veľmi poteší. Občas tam nahliadnite:) Celkovo sa aj Estonovo správanie na verejnosti zlepšilo a už toľko nerieši veci, do ktorých ho nie je nič:)) Dúfam, že čoskoro prinesieme aj pár záberov z cvičenia...

Inak sa má Eston veľmi dobre - priam ako princ. Mamina opäť prebrala žezlo vo vychádzkach a Eston má to potešenie každý deň z trojhodinových prechádzok, kde sa poriadne vybehá, vylieta, myšky ponaháňa a už sa teší na mrazy, kedy padne niečo aj do jeho bruška - šípky a trnky, ktoré má rád:) Zatiaľ si užíva daždivého počasia a rád sa vracia v hnedej podobe:))