Triky, triky samé triky

Vianoce i Silvester sú za nami a mnohí z nás začali plánovať: výstavy, tréningy, skúšky, preteky... Aj my plánujeme veľa vecí, tak uvidíme, či nám budú dopriate všetky naplánované aktivity:) Tento rok by sme chceli skúsiť i OB-Z, ale nebudeme to hnať ani termínovať.

Momentálne si užívame spoločných chvíľ na prechádzkach či doma, kde sa hráme a trénujeme... Dogdancing či resp. triky sa mi viac a viac páčia, a tak kade chodím v hlave šrotujem ako a čo by som mohla Estonka naučiť, ako mu to vysvetliť a čo by som k danému cviku potrebovala. Na svete je toľko možných alternatív rôznych cvikov, trikov a možností ako ho naučiť nové a nové veci a tým, že pri cvičení premýšľa aj on, často sa stane, že vymyslí svoj vlastný cvik, ktorý je ešte lepší ako to čo som pôvodne chcela:)

Kedysi som ja Tonka hnala do tréningu a teraz sme si pozície vymenili a je to on, kto stále dobiedza, aby sme šli klikať, trénovať a blbnúť. Niekedy je až neskutočne otravný:))) Poskakuje pri vás, pošťuchuje, behá k skrini kde má kliker a pamlsky, potom prebehne k dverám a buchne do kľúča a zas naspäť k nám, kde ňufákom podpichuje, panáčkuje a predvádza všetko čoho napadne od triku podaj labku až po plazenie:)) Ale to je len dobrým znamením, že ho tréning baví a chce pracovať.

Popri trénovaní a trávení času s Estonom sa naďalej inšpirujem od šikovných trénerov a zároveň pretekárov :). Je až neuveriteľné koľkokrát som už prebehla blog Susan Garrett a stále tam niečo nové nájdem ... A včera som na inej stránke (amonra.cz) našla niečo krásne: "Jednou si určitého psa pořídíte a je na vás, abyste z něj výchovou a výcvikem udělali psa svých snů." A je to tak:) Z Estona sa stal skvelý parťák, vrhá sa so mnou do každého dobrodružstva, je šikovný a myslí mu to a je to neskutočný mazel a zvedavec:) Človek nemôže byť šťastnejší ako keď vidí svojho miláčika šťastného, hravého s iskričkami nezbednosti v očiach ...